Apex Legends Battle Pass Tidak Lama Lagi!!



Masih tiada lagi apa-apa announcement daripada Respawn tentang Battle Pass Apex Legends. Namun, sudah ada beberapa info bocor di Internet. Ia termasuk tarikh keluar Battle Pass serta champion baru, Octane.

DailyEsports.gg telah mengatakan bahawa Battle Pass tersebut akan keluar pada 12 Mac. Mereka juga mengatakan bahawa Octane akan keluar serentak dengan tarikh tersebut. Terdapat juga senarai tier dan apa yang boleh diunlock. Setiap Musim akan berlangsung selama 3 bulan. Maksudnya Musim Kedua akan mula pada bulan Jun.

So apa yang akan anda dapat daripada Battle Pass masih tidak tahu lagi. Berdasarkan daripada dataminers, akan ada dua jenis Battle Pass. Pertama sekali adalah Apex Legends Season 1 Battle Pass yang percuma. Kemudian adalah jenis premium, Diamond Battle Pass.

Nak ingatkan bahawa ini semua masih khabar angin dan tiada kenyataan rasmi yang telah dikeluarkan. Tapi aku excited untuk tengok Apex Legends terus berkembang. Semestinya mereka akan mula buat tournament. Oleh itu, pastikan sentiasa check di Racun Tech untuk update lebih lanjut tentang perkembangan gaming dan PC.

P/s: Nak buat servis komputer atau beli komputer tapi tak tahu dekat mana? Call je terus  team Racuntech untuk bantu anda.



Leave a Comment

Scroll to Top