Ashe, wira baru Overwatch dah ada di PTR!

Ashe, wira Blizzard Overwatch baru yang dikeluarkan di Blizzcon pada beberapa hari lepas, sudah boleh dimainkan di PTR. Hero baru Ashe kali ini telah dikemaskini dari segi warna kulitnya dan lain-lain. Teruskan baca kat bawah ni;

Ashe mempunyai senjata yang menjadikan dia seorang pahlawan yang serba boleh, yang mampu menghadap segala situasi untuk menembak musuh dan menangani kerosakan di kawasan berpengaruh untuk kumpulan pahlawan.



Senjata yang digunakannya adalah Viper. Ia merupakan senjata utama yang berjenis lever-action rifle dengan dua mode menembak. Tembakan Viper sangat pantas dan membolehkan Ashe menembak dengan tepat dengan kelajuan pada Viper tersebut.  Selain itu, Ashe juga boleh mengubah kedudukan dengan apa-apa keadaan menggunakan Coach Gun, jarak jauh dan memberikan kesan kerosakkan yang besar untuk musuh.

Seterusnya, keupayaan Dynamite Ashe adalah letupan yang meletup selepas delay. Ia menangani kerosakan pada jejari yang luas dan menetapkan musuh terbakar untuk kerosakan tambahan dari masa ke masa. Dia juga boleh menembak dynamite untuk meletupkannya tanpa diketahui oleh musuh. Bukan tu je, dia juga ada keupayaan ultimate, B.O.B, yang menghantar teman lelaki Ashe yang rushing ke fray untuk sasaran. 



Update terbaru ini hampir semuanya untuk Ashe seperti yang Blizzcon katakan dalam patch: “Removed the “Unlock All” option in the Hero Gallery.”

*Hahaha. Aagak power la Ashe ni kot…

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.

Leave a Comment

Scroll to Top