Battlefield V’s Battle Royale Mode Tidak Akan Dilancarkan Sehingga 2019

Battlefield V akan dilancarkan pada 20 November ini tanpa royale mode atau co-op mode yang baru, EA dan DICE akan sahkan pada hari ini. Sementara itu, dijangkakan pelancaran Tides of War secara percuma akan dilancarkan pada Januari dan Mac 2019.



Kedua-dua mode, royale mode dan co-op mode tidak dilancarkan secara teknikal kerana atas sebab tertentu dan ini bermakna mereka tidak akan lancarkan game ini. Sebelum ini, Battlefield V telah ditangguhkan sebulan dari tarikh sebenar keluaran iaitu pada 19 Oktober.

Dalam game trailer menunjukkan beberapa butiran tentang game yang bakal dilancarkan ini. Dalam game tersebut, dapat dilihat ia membezakan antara mod single-player, multiplayer dan mod battle royale, dan Tide of War. Walaupun ia tidak dinyatakan secara detail, battle royale mode Firestormakan berada di dalam game itu masa pelancaran nanti. Pakaian karakter game tersebut disediakan oleh The Firestorm Ranger Set tetapi ia terhad kepada Firestorm mode dan juga sebagai satu bonus untuk pemain yang membuat pre-order.



Kemungkinan Firestorm Battlefield V, yang sedang dibuat oleh Criterion Games tidak akan dilancarkan bersama-sama games yang lain. Mungkin juga EA mahukan Firestorm dilancarkan sebelum akhir tahun ini tetapi ia tidak dapat dilaksanakan untuk melancarkan secara serentak ciri-ciri game tersebut.

Sementara itu, updates game akan bermula dalam beberapa minggu pertama keluarannya, Combined Arms, game’s co-op story mode akan dijadualkan beberapa bulan selepas Januari tahun depan dan manakala Firestorm mungkin akan di update pada awal bulan Mac.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.









Leave a Comment

Scroll to Top