Black Shark 2 bakal hit pasaran global? Hadir dengan lebih RGB dan reka bentuk yang ramping menjadi tumpuan umum!

Sebelum ini, Xiaomi Black Shark telah membuat satu gelombang sebagai satu-satunya gaming phone yang mamp dimiliki pada masa itu. Ia bukan hanya gaming phone yang mampu dimiliki, tapi hardware daripada Snapdragon 845 yang paling berpatutan. Penjualan yang terakhir sudah agak lama dan ia makin tiada kerana saluran jualan rasminya semakin berkurangan.

Kini, Xiaomi sedang dalam proses membina Black Shark 2 baru, yang akan mempunyai pencahayaan RGB, dan reka bentuk yang lebih halus. Bukan ROG Phone dan Razer Phone 2 sahaja bakal mempunyai pencahayaan RGB, tapi Black Shark juga akan turuti bersama untuk mempunyai RGB tersebut.



Kemungkinan besar Black Shark akan ditambah dengan Snapdragon 855 dan menjadi phone yang pertama menggunakan Snapdragon 855. Paling penting, ia akan jadi phone Black Shark 2 yang jauh lebih baik daripada yang pertama. Snapdragon 855 masih belum muncul lagi.

Berharap Black Shark 2 ini kan muncul dengan sekurang-kurangnya 6GB RAM, bateri 4000 mAh dan paparan yang lebih pantas. Mereka menggunakan MEMC ketika menghasilkan Black Shark untuk more fluid experience, tapi tidak ada yang betu-betul  menandingi paparan 90Hz atau 120 Hz. Dengan harga yang berpatutan mampu dimiliki oleh setiap orang. Semoga kali ini Black Shark akan tersedia diseluruh negara dan di laman web global.

*Sis suka dengan design phone ni sekarang. Design phone yang nampak lebih nipis dan ramping untuk gaming. Pasti ini akan menjadi saingan gaming phone terkini especially ROG Phone. Aha!




P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.

Leave a Comment

Scroll to Top