CD Projekt Red telah menunjukkan bagaimana mekanisme penggodam dalam Cyberpunk 2077



Laporan yang dibuat oleh PlayStation Lifestyle, pengguna bboymurchant Reddit telah catat perbualannya di akaun Facebook Cyberpunk 2077 mengenai bagaimana penggodaman berlaku di dalam permainan.

“Netrunning pastinya akan menjadi bahagian penting dalam permainan ini, tetapi saya tidak boleh memberitahu banyak perkara mengenainya,” balas dari akaun itu. “Apa yang boleh saya katakan ialah, permainan bijak, anda akan dapat menggodam sistem untuk membantu anda semasa dalam misi, mengelakkan musuh, dan lain-lain. Anda juga akan dapat memperoleh pengetahuan yang akan digunakan untuk kelebihan anda – lokasi tempat menarik dan sebagainya. “

Diperkenalkan dalam RPG Cyberpunk 2013, Netrunners adalah sejenis penggodam komputer dengan implan sistem komputer menunjukkan cybernetically. Dengan implan itu, mereka dapat mencari maklumat untuk dijual kepada fixers, mencari sistem untuk hack Internet.

Walaupun permainan seperti ini boleh dijangka daripada Cyberpunk 2077, kita boleh lihat dalam video demo yang masanya selama 48-minit yang dikeluarkan oleh CD Projekt Red. Pemain boleh mendapatkan pengetahuan bagaimana penggodaman, dan juga sistem hack sebagai gangguan pada internet.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.



Leave a Comment

Scroll to Top