Digi Broadband Plans upgrade lebih KUOTA dengan harga RM45 sebulan??

Syarikat Telekomunikasi Digi telah mengumumkan hari ini bahawa mereka merancang untuk menyediakan pelan Digi Home Broadband sehingga 50% kuota data lebih besar.

Digi membuat pembaharuan untuk penggunanya. Dengan pelan Home Broadband ini, ia menyediakan sehingga 50% kuota data yang lebih besar dan harga ditawarkan bermula dari RM45 sebulan. Jumlah peningkatan kuota ini daapt dilihat seperti asalnya 15GB dinaikkan taraf kepada 25GB dengan sebulan pelan broadband 45, 35GB dinaikkan kepada 50GB dengan sebulan pelan broadband 65 dan dari 75GB sehingga 100GB untuk pelan broadband bulanan 105.




Paling best, pengguna Digi Postpaid yang sedia ada akan mendapat diskaun sebanyak RM5 atau RM10 seumur hidup apabila mereka mendaftar untuk Digi Home Broadband yang berpotensi membawa akses internet kepada harga yang berpatutan.

Peningkatan jumlah kuota baru untuk pengguna broadband yang sedia ada akan memberi kean kepada jumlah bil yang perlu dibayar dan sementara pengguna yang baru akan menikmatinya setelah mereka mendaftar pelan Digi.

*Dah banyak syarikat telco upgrade tapi hm macam sama je speed dia and kuota still cepat habis…

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.



		
		
			

Leave a Comment

Scroll to Top