Epic Games dan Fortnite Developer menggunakan Anti-Cheat Syarikat KAMU

Pada 9 Oktober lalu, Epic Games dan Fortnite Developer menyatakan yang mereka menggunakan servis pengurusan perkhidmatan langsung dan Helsinki-based game security daripada syarikat KAMU.

Teknologi firma Easy Anti-Cheat kini telah dipasang lebih 100 juta PC di seluruh dunia dimana ia untuk melindungi pemain memain lebih daripada 80 perlawanan termasuk Fortnite. Kamu juga menyatakan yang anti-cheat ini menyokong kepuasan pengurusan hidup pemain dan integriti pemain. Jadi, setiap pemain mempunyai keselamatan apabila main game.

Epic CEO Tim Sweeney berkata, “Kamu’s team and tools have been key to building a vibrant Fortnite multiplayer experience that’s fair for all players,”.

Mereka juga mengatakan yang  alatan Kamu ini untuk pemain menguruskan live game dengan membantu developer berkembang dan mengekalkan game mereka dengan berjaya selepas pelancaran.

Kamu merancang untuk terus memperluaskan servis kepada pelanggan dan enjin yang sedia ada di bawah Epic. Rancangan Epic juga mahu menggunakan platform baru di Helsinki untuk recruit teknologi Finnish, enjin dan perkhidmatan developers.



Epic sangat serius tentang keselamatan pemain Fortnite kerana ia memberi insentif pemain untuk sign up untuk pengesahan dengan memberi emote. Wujudnya security kerana sebelum ini, puluhan ribu pemain Fortnite telah memuat turun aplikasi V-buck dan mempunyai virus.

Sebab tu lah mereka menggunakan anti-cheat sebelum memainkan permainan Fortnite.

 

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


 



Leave a Comment

Scroll to Top