GTX Baru Pada 2019



Kalo korang datang Racun Tech sekarang untuk beli PC, graphics card yang akan korang nampak ialah RTX. Sebab kat sini, kitta mengutamakan performance sebelum harga. Better beli PC mahal yang boleh buat semua benda daripada beli yang murah-murah pastu koyak sebab lag. GTX ada je tapi memang disarankan pakai RTX sebab high quality, high performance rendering dan ray tracing. Ia dikira paling latest gak. Tapi awal tahun, ada rumor yang akan keluar graphics card GTX baru. GTX paling latest pun 1080 Ti dan itupun dah dikira lapuk. So kenapa Nvidia nak keluarkan yang baru?

Walaupun RTX dah mendominasikan PC sedunia, siri GTX masih mempunyai banyak manfaat. GTX ini dah mula dikategorikan sebagai midrange graphics card. Kelebihan GTX sekarang adalah ia jauh lebih murah berbanding RTX. Kalo setakat nak main game memang cukup la. Bukan semua orang ada duit banyak untuuk main game je. Baik beli GTX la.

 

So apa maksudnya kalau Nvidia nak keluarkan 1160? Well nampaknya access untuk PC yang power bukan lagi hanya untuk orang yang berada sahaja. Akan keluar model baru daripada siri GTX yang menggunakan pengnamaan hampir sama. Dan dah ada pun gambar diusha. Tapi tak siap lagi la. Hanya chip dia je.

So lepas ni kalo korang nak beli PC untuk Fortnite dan PUBG, bolehla beli GPU ni. Takde la kosong dompet lepas tu. Kalau camtu, Internet sapa nak bayar? So elok-elok la ye guna duit tu. Simpan bebanyak pastu datang la ke Racun Tech. Kami ada PC yang unik untuk semua orang. Call team Racuntech untuk bantu anda.



Leave a Comment

Scroll to Top