📢 Hari Raya Announcement: Please note that the final day for shipping online purchases will be Monday, April 8th. Shipments will resume after April 15th.

Joker Suicide Squad dan Harley Quinn akan join PUBG? Seriously??

PlayerUnknown’s Battlegrounds telah berkolaborasi bersama dengan DC untuk membolehkan pemain guna skin yang akan muncul jadi Joker Suicide Squad dan Harley Quinn dalam game.

Kolaborasi ini akan dilakukan dalam masa terdekat dan dua watak baru ini akan dilihat bermula yang mana mereka keluar dari penjara Miramar.



Kerjasama ini akan tiba dalam masa terdekat dan sekilas dari dua watak dalam tindakan dapat dilihat kerana mereka keluar dari penjara Miramar.

Kemungkinan dalam game PUBG hanya menerima feature skin atau time game mode baru seperti Avengers: Infinity War di Fortnite, tapi ini adalah Joker dan Harley Quinn yang cuba melarikan diri dari penjara. Suicide Squad yang dikeluarkan pada tahun 2016 dan Jared Leto digambarkan sebagai Joker, manakala Margot Robbie sebagai Harley Quinn.

Kini, PUBG berada di acara Hallowee, The Halloween yang menyeramkan dan membolehkan para pemain membeli skins dan mncul sebagai nurse, butcher, badut jahat dan lain lagi. Mesti lepasni main, rasa nak bunuh-bunuh orang je.

haha! Sis dah ah suka Margot tu. Lagi pulak nak masuk dalam PUBG, lagi syokkk ah mcm ni.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


 

Leave a Comment

Scroll to Top