Shooters

Lebih 30k akaun PUBG kena banned!




Sebelum ni, sis ada cerita ada beberapa akaun pemain pro PUBG kena banned sebab guna hack dalam tournament. Tapi sekarang bukan pemain pro je kena banned, malah pemain PC lain pun kena juga tau! Korang ada ke jadi salah seorang yang akaun kena banned? Haha

Kalau korang nak tahu, lebih 30,000 akaun pemain PUBG kena banned selepas update versi yang baru. Ada yang mengatakan selepas pemain pro didapati bersalah sebab guna hack dalam game, semestinya mereka akan terkejut dan menyatakan ia mungkin ada salah faham. Tapi, tak mungkin lah sebab Battleye jarang buat silap tentang banned ni.

So, akaun pemain yang kena banned sekarang ni mesti tak syok kan dan sakit je hati bila ada masalah hackers ni. Entah-entah yang tak bersalah pun kena juga. Kesian. Tapi tu lah, Battleye memang tak mahu dah berkompromi tentang cheating ni.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


Join the conversation

Request a call

TOP

Search racuntech.com

Login

Create an account

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our privacy policy.

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

SHOPPING BAG (0)

Added to wishlist! VIEW WISHLIST