MoSiang Online Game buat comeback!!



Korang ! Tahu tak game Mo Siang? Sekarang ni diaorang buat comeback game ni weh.

Game ni dah ada sejak sis sekolah menengah lagi. Game yang best dan sangat popular di Asia. And sis sempat je main tapi tak power la. MoSiang Online yang bergenre MMORPG dan fantasi. Ia telah direka dengan 75 maps yang berbeza dan location-nya semua di negara China. Game ini dibina oleh EYA Interactive Limited dan kalau korang nak tahu, game MoSiang ni ada beberapa nama lagi. Dekat Korea game ni diberi nama Titan, dan di Jepun pula Feats of Arms.

Siapa yang main game ni mesti rasa dia macam berada di zaman purba China sebab game ni juga apply tradisi orang Cina dulu-dulu. Tapi serious game ni memang best gila. So, sekarang syarikat tersebut telah upgrade balik game ni, diaorang buat comeback untuk peminatnya dan nak bagi pemain baru merasai pengalamannya. CiBmall MoSiang telah mengumumkannya di Facebook rasmi mereka bahawa game ini akan dikeluarkan semula.

Menurut CiBmall MoSiang, diaorang akan promote game ni dekat cybercafes dan bookstores juga. Wow!! Sekarang game ni masih dalam testing dan pre-registration akan dibuka untuk peminat. Korang boleh pergi CiBmall MoSiang facebook page untuk ketahui lebih lanjut.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.




Leave a Comment

Scroll to Top