Mulakan Gaming Dengan PC RM1999!



Dah bersedia ke belom untuk bulan Mac? Banyak game akan keluar tak lama lagi. Game yang dah lama ditunggu-tunggu, Devil May Cry 5 keluar hari ni! Nak lebih hardcore? Daripada pencipta game Dark Souls, Sekiro: Shadows Die Twice adalah siri terbaru mereka yang mempunyai tema Jepun zaman samurai. Game baru, hardware nak kene baru betul tak? Mana boleh rely on laptop ciput tu je. Sini aku cerita sikit pasal E-SPORTS GAMING COMBO khas daripada Racun Tech.

Sesapa tidak mempunyai bajet yang tinggi atau nak belikan PC untuk anak-anak, mari saya cerita sikit pasal offer kami. Deal ini sangat sesuai kepada sesapa yang takde banyak duit untuk beli komputer. Dengan harga yang sama, ko boleh laptop biasa-biasa di pasaran. Ataupun beli PC high performance dan better quality daripada kami.

Gaming ni sedang kembang dengan sangat pantas. Setiap bulan akan keluar game baru yang rugi kalau tak main. Nama kitorang bagi bukan saja-saja je letak. PC ni memang dah dikira power untuk main game-game E-Sports. Game-game Dota 2, League of Legends dan Counter Strike: Global Offensive semua boleh jalan dengan High Settings. Daripada deal ni, korang akan dapat GPU GTX 1060 yang dikira cukup mewah untuk sebuah komputer biasa. Tapi pada 2019 ni, specs tu adalah kewajipan kalau orang nak beli PC.

Untuk mereka yang sedang menaikkan bisnes, kena tahu gak pasal PC ni. Kalau salah beli PC, bukak Microsoft Word pun boleh lag. Biasanya orang main game je jadi hang, ni nak hantar e-mail pun crash. Dengan RAM 8GB, nak reply 100 pm serentak pun boleh. So kalau nak bina bisnes tanpa fikir pasal spreadsheet tak siap, better invest dalam gaming PC. At least kalau waktu brain dah tak function selepas berejam layan client, ON jap Apex Legends. Masyuk.

So untuk sesapa yang inginkan entry-level PC, hubungi Racun Tech dan dapatkan PC anda sekarang. Stok semakin cepat habis so better order awal-awal.

Perubahan akan berlaku dari semasa ke semasa, sila rujuk semula Racun Tech untuk maklumat lebih lanjut.



Leave a Comment

Scroll to Top