Overwatch’s Next Big Patch akan reinstall sepenuhnya pada game.



Di masa lalu, Overwatch mempunyai sejumlah besar patch lama tapi satu major utama sekarang termasuk hero baru iaitu Ashe, yang akan perlu di reinstall sepenuhnya pada game.

“Patch utama yang seterusnya mempunyai beberapa perubahan yang sangat asas kepada game client.” kata wakil Blizzard customer support dalam forum Overwatch. Wakil tersebut mengatakan yang mereka telah menambah lagi back-end sehingga mereka tidak boleh menyusun kandungan semasa dengan cekap. Itu sebab mereka memebritahu kepada pemain untuk bersedia dengan update yang akan datang.

Disebalik ini, saiz fail Overwatch sebenarnya tidak lah begitu besar. Tidak seperti triple A games yang sering dihidupkan pada lebih daripada 50 GB. Overwatch ada sejarah weighed pada 13 GB.

Selain itu, Blizzard memberitahu dalam e-mel, patch baru ini dipanggil sebagai “remaster” dan ia bertujuan meningkatkan lagi kebaikan permainan seperti  meningkatkan bebanan masa, mengoptimumkan memori untuk sistem, reduce ruang har drive yang digunakan oleh Versi PS4, fix bugs dengan merentasi banyak peta dan membuat perubahan pada format data untuk menyokong kandungan pada masa akan datang. Pasukan pembina juga menjelaskan bahawawa ini semua akan digunakan di PC dan konsol.

Walau bagaimana pun, patch utama seterusnya masih tidak mempunyai tarikh pelepasan, tapi sedikit mengenainya telah didedahkan seperti Ashe adalah hero baru dan sedang diuji dalam PC public test server sekarang.

*Jadi tunggu lagi berita dari sis untuk mengetahui tarikh pelepasan game ini okay!

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.




Leave a Comment

Scroll to Top