P.T Remake buatan peminat memberi kesan ketakutan yang sebenar?!

P.T telah keluarkan demo untuk Hideo Kojima dan Guillermo del Toro’s Silent Hills, telah popular sangat berikutan keluarannya dan list dari kedai PlayStation selepas Kojima berpecah dengan Konami. Pembuatan semula PC baru telah menarik sebahagian besar pengalaman bagi mereka yang masih belum memilikinya di PlayStations kami.



Untuk PC, ia dibuat semula oleh Artur Łączkowski dan masih tersedia untuk dimuat turun pada saat penerbitan. Ia mencipta lorong gelung ikonik P.T, sementara ia tidak menggunakan watak model yang sama seperti Lisa yang dikenali, mempunyai hantu yang menyeramkan yang boleh menyerang pada bila-bila masa. Ia bukan pembuatan semula pertama yang dibuat; permainan seperti PT untuk PC dan projek lain telah berusaha untuk mencipta semula permainan. Mereka tidak dapat membuat tuntutan untuk menyingkirkan permintaan daripada Konami. Pengganti Allison Road diumumkan semula pada tahun 2015 tapi belum dikeluarkan lagi.

Kalau korang nak tahu, boleh tengok video yang sis share dibawah ini;

Bila tengok balik video atas tu, sebenarnya P.T telah menarik imaginasi pemainnya sejak mereka keluarkan lagi pada tahun 2014. Mereka sedang memajukan kandungan baru sehingga setahun selepas keluaran dan reka bentuk yang sangat mempengaruhi demo Residen Evil 7 yang tersembunyi. Console permainan masih diatas dan dijual dengan harga yang mahal. Minggu lalu, khabar angin menyatakan bahawa patch baru permainan disable untuk kebaikan semua konsol yang masih ada, tapi tak betul pun.

Łączkowski telah menyatakan minat dalam pembuatan semula Silent Hill 2, tetapi masih dapat dilihat jika projek itu akan disimpan oleh Konami. Dia juga memberitahu di tweetnya, “Guys, if you didn’t done it yet, you can still play my P.T. Remake,”.

*Seram pulak game ni.. Sis tak pernah try lagi.. tp tahu ni antara game yang popular juga..

 

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


Leave a Comment

Scroll to Top