Player Korea Toksik Dalam Game Sehingga Kena Banned?!




Korang yang dah masuk dunia game ni, suka tak kalau ada player-player yang toksik? Maksudnya player yang suka mengarah-arah, buli, dan kenakan player lain. Mesti tak suka kan? Macam biadap je kalau ada player toksik ni. Geram tahu! Sorry, sis emo sikit. Haha

So, disebabkan ramai player toksik dan semuanya dari Korea, Blizzard membuat keputusan untuk ban diaorang ni dan ambil tindakan yang sesuai. Kalau korang nak tahu, lebih 18,ooo orang kena ban dari Blizzard. Ini bukanlah kali pertama Blizzard ban akaun player dari Korea Selatan.

Pelbagai kesalahan yang membuatkan Blizzard ban akaun player-player dari sana seramai lebih kurang 1,400 player. Tapi kali ni punya syarikat itu telah ban sejumlah 18,000 lebih akaun dalam beberapa hari yang lepas. Blizzard keluarkan list akaun yang di ban di forum rasmi Overwatch Korea.

So, lepas Blizzard buat macam ni, berkurang lah player toksik yang ada dalam Overwatch Korea. Player lain pun mesti rasa selamat dan tenang je. Kalau tak, mesti ada je gaduh-gaduh dengan player lain. Kesian.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.





Leave a Comment

Scroll to Top