PUBG bakal hadir di PlayStation pada Disember?? WOW!




Wah. Berita baik yang sis, dimana PlayerUnknown’s Battlegrounds akan datang ke PlayStation 4 selepas setahun keluaran konsol Xbox One. Di pc sudah, di mobile sudah, pastinya memang betul akan dibua untuk PlayStation juga kan.

Di forum PSNProfiles, dilihat seorang pengguna mendapati maklumat mengenai PUBG hadir pada Sony’s Server termasuk kod ID kandungan untuk versi Amerika Utara dan Eropah yang disertakan dengan gambar.

Niko Partners penganalisis Daniel Ahmad telah menyokong khabar angin itu di forum ResetEra dan katanya akan keluar pada bulan Disember nanti. Sekiranya kesepakatan konsol eksklusif Microsoft sudah setahun, kemungkinan khabar ini benar sebab PUBG mula diperkenalkan pada program Preview Xbox One pada Disember 2017 lepas.




Versi PUBG PlayStation 4 juga dilihat di laman web lembaga penilaian Korea yang menunjukkan bahawa pengumuman itu akan diumumkan dalam masa terdekat ini.

Apa pun, buat masa sekarang ini, PUBG Corporation dan penerbit Bluehole masih tidak memberitahu apa-apa mengenai game ini untuk ke platform lain selain PC dan Xbox One, tapi Bluehole dilaporkan sedang berbincang dengan Sony mengenai versi PlayStation 4 pada Oktober lepas. Untuk mobile juga boleh didapati dalam versi iOS dan PUBG.


 

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.



Leave a Comment

Scroll to Top