PUBG bakal keluarkan map baru yang BERSALJI??

Musim salji 2018 akan hadir tidak lama lagi. Pastinya banyak games akan update dalam features yang bersalji termasuklah game PUBG. Game ini sangat popular di seulruh negara buat masa kini. Bukan sahaja lelaki yang main game ini, wanita atau perempuan juga main tidak kira umur.

Pada E3 2018, PUBG membuat teased peta baru yang dapat dilihat map itu mempunyai musim salji. Jadi, dari situ lah kita dapat tahu map PUBG baru yang akan dikemaskini nanti. Pengguna Reddit yang mengetahui fail PUBG game pada bulan lepas ini yang mendapati rupa map baru yang dinamakan Dihor Otok. Ia kelihatan seperti sebuah landmass 6×6 km, yang menjadikannya nampak lebih besar daripada map 4×4 km.



Berikut adalah gambar peta baru bersalji tersebut dari bahagian atas;

Melihat map di atas, kira-kira kawasan map tersebut dalam 8×8 km sebab mungkin adanya iceberg yang besar dan kepulauan kecil. Ia juga kelihatan seperti mempunyai potongan sungai yang menarik.

Berdasarkan fail yang dipanggil “weather_night” seperti gambar di atas, pemain juga berspekulasi bahawa night mode juga akan hadir ke  PUBG bersama map baru. Musim sejuk yang bakal tiba ini, sis akan cari lagi maklumat terperinci apa yang akan ada dalam game PUBG untuk akan datang. Tunggu tau!

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


Leave a Comment

Scroll to Top