PUBG Mobile berkolaborasi dengan Resident Evil 2??



 

PUBG Mobile akan bekerjasama dengan keluaran terbaru siri shooter game yang popular iaitu Resident Evil 2 secara khas. Walaupun masih tiada pengumuman yang terperinci, di Twitter rasmi PUBG Mobile ada tweet sesuatu yang menarik yang akan datang.

PUBG PC dan versi Xbox baru-baru ini telah menampilkan watak-watak dari DC Comics ‘Sucide Squad’. Melihat dari kolaborasi sebelumnya, kita boleh expect yang Resident Evil skins akan disediakan untuk pemainnya. Walau bagaimanapun, ada sesuatu yang PUBG Mobile sediakan untuk pemainnya.

Sejak kebelakangan ini, PUBG banyak buat something yang lain daripada lain dan kini, mereka telah mengumumkan bahawa game ini akan ada di platform console seperti PS4 yang akan datang tak lama lagi. Dengan bekerjasama dengan Resident Evil, game ini akan menjadi semakin luas dan pastinya ia sudah makin ada di semua ame platform. Agak menarik juga sebab ianya adalah dua game yang mempunyai genre yang berlainan.

Kita tunggu saja lah apa yang mereka akan hasilkan daripada kolaborasi ini. Pasti akan ada sesuatu yang menarik.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.



 




Leave a Comment

Scroll to Top