PUBG PS4 akan dikeluarkan pada 7 Disember ini sekali dengan Map Vikendi!



PUBG PlayStation bakal dikeluarkan pada 7 Disember 2018. Release di PlayStation 4 ini didedahkan semasa crossover event PUBG dengan Suicide Squad DC baru-baru ini.

Bukan pengesahan tarikh je diberitahu, tapi mereka juga telah keluarkan beberapa senarai game baru untuk PS4 dengan membuat pre-order. Pemain boleh memilih sama ada nak beli base game sahaja atau beli sekali dengan beberapa tambahan asas lain seperti currency dan skins. Dalam penyenaraian itu termasuk juga ada pas Vikendi Event yang mana ianya ‘snow map’ yang telah diberitahu sebelum ini. Ia juga disahkan akan dikeluarkan pada 7 Disember. Tapi tak sure la untuk pemain kat PC dan Xbox ada ke tak snow map ni.

https://youtu.be/7kXs6fAtBg0

Dibawah ini adalah beberapa detail yang didedahkan;

  • Disc Edition: PUBG Base Game for $30 (approx Rs. 2100)
  • Looter’s Digital Edition: PUBG Base Game for $30 (approx Rs. 2,100)
  • Survivor’s Digital Edition: PUBG Base Game, Vikendi Event Pass, 20,000 BP, and 2,300 -Coin Pack, for $50 (approx Rs. 3,500)
  • Champion’s Digital Edition: PUBG Base Game, Vikendi Event Pass, 20,00 BP and 6,000 G-Coin Pack (approx Rs. 4,200)

Tapi, diaorang ada cakap yang map baru ini akan dikeluarkan pada musim winter 2018, so pemain PUBG PC dan Xbox boleh la tunggu dah.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.



Leave a Comment

Scroll to Top