RACUNTECH Kolaborasi Bersama Cubinet! 100 Kod MIA Online Akan Diberikan!



Korang ingat lagi tak game baru MIA ONLINE? Game jenis MMORPG yang diterbitkan oleh 7SENSES. Baru je diterbitkan untuk Android pada bulan ni, 4 Disember 2018 dan boleh di install secara PERCUMA di Google PlayStore. Game ni adalah untuk mobile version dan banyak feature yang menarik tau! Bulan November lalu pada tahun 2019, diaorang buat Soft Launch di beberapa buah negara Asia dan di Malaysia dibuat di Battle Arena Malaysia, Petaling Jaya. Kalau korang nak tahu, game MIA Online ni, dah pun mencecah 150K pemain yang menjadi beta tester beberapa bulan selepas dilancarkan. Boleh tahan weh.

Bukan tu je, sekarang ni sis ada berita yang lagi menarik. Kami dari RACUNTECH bekerjasama dengan Cubinet ingin melakukan Give Away kepada korang yang main game MIA ONLINE ni. Give Away bermula pada hari ini 14 Januari 2019 sehingga habis code. Untuk Giveaway kali ini, kami dibekalkan dengan 100 code yang mengandungi Novice Bag. Di dalam Novice Bag tersebut, pemain akan mendapat 20, 000 gold, 2x Revival Pill dan 2x Chat Speaker. Ianya sangat bagus bagi mereka yang baru main game MIA Online ni. Macam mana cara nak masuk korang tanya?

Cara dia mudah je, teruskan bacaan korang:

RACUNTECH 

Korang tahu tak macam mana nak claim? Kalau tak ada kod macam mana nak claim kan? Ha, meh sini sis ajar macam mana nak dapatkan kod tu;

Langkah 1: “LIKE” page Racuntech di FACEBOOK

Langkah 2: “SHARE” dan “LIKE” Post Giveaway ni dan pastikan ianya “PUBLIC”

Langkah 3: Screenshot ID MIA Online korang dan letak di bahagian komen

 

Siapa yang tak join main game MIA ONLINE ni? Serious best game ni sebab banyak gila feature yang menarik. Yang tak pernah try main game RPG lagi, ni lah masanya korang nak try. Game ni adalah game RPG yang menarik dan lain daripada yang lain. Jangan usha lama-lama, try ah main. Dah main tu jom ah join Give Away pula. Taknak ke dapat hadiah yang menarik? Banyak ni.

Bila dah main game MIA ONLINE ni, cepat-cepat lah screenshot korang punya ID then pm terus ke RACUNTECH untuk dapatkan kod. Nak Give Away kan, ni lah masanya korang nak dapatkannya. Seorang hanya boleh redeem SEKALI sahaja dan kami hanya 100 unit sahaja! Terhad ni weh! By the way, ni hanya untuk pemain MIA ONLINE je.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.



Leave a Comment

Scroll to Top