Real-Life Nerf Blaster Versi Fortnite?!

Huish, biar betul. Menarik ni gais, dengar berita yang Hasbro dan juga Epic Games, bergabung dan akan mengeluarkan Real-Life Nerf Blaster yang pertama, bertemakan Fortnite. Dengar kata, ianya akan dikeluarkan pada musim bunga, tahun hadapan. Senjata yang dikeluarkan adalah merupakan AR-L.

Menurut mereka lagi, ianya akan dikeluarkan pada Jun 1, 2019 dan berharga 49.99 USD. Untuk Nerf Blaster ni pula, ianya mempunyai kelebihan untuk korang. Antara kelebihannya, ia mencirikan rapid-fire motorized blasting, dan juga flip-up sights yang akan membenarkan pemain untuk focus semasa membidik (ataupun aim) semasa bermain. Selain itu, ia juga dibekalkan dengan 10 dart clip dan didatangkan juga dengan 20 Elite Darts. Nerf Blaster ini dikuasakan dengan 4 bateri AA, yang semestinya, tidak diberi dan korang kena beli sendiri.

Kepada peminat Fortnite, tak kisah lah tua atau muda, korang dah boleh bawak permainan Fortnite tersebut secara Real-Life. Semestinya, peminat dan juga pengumpul Nerf Blaster, wajib untuk membeli Nerf Blaster versi Fortnite ini.



Leave a Comment

Scroll to Top