Red Dead Redemption 2 App bagi hint untuk ke PC port dan VR

Red Dead Redemption 2 hanya ada untuk Xbox dan PlayStation 4, tapi jika ada fail dalam apps permainan yang sah, ia adalah petunjuk yang boleh berubah di masa hadapan. Rockstar Intel telah mengesannya pada minggu lepas, dimana app Red Dead Redemption 2 juga termasuk dalam fail- versi PC. Nama fail tersebut adalah “PARAM_companionAutoConnectIpPC” dan “CommandIsPcVersion (tidak sah) 000000000166A12C”, juga satu lagi terdapat di Grand Theft Auto V pada PC.

Dalam fail-fail ini juga ada senarai perkataan “Oculus” yang beri isyarat untuk fungsi dalam virtual reality. Rockstar tidak menyokong VR dalam permainan utama yang lain-walaupun dia mencipta LA Noire yang dilucutkan untuk HTC Vive-yang menjadikan ia berpotensi dengan lebih mengejut daripada port PC.

Sebelum ini, ia telah mengambil masa lebih satahun untuk hadirkan Grand Theft Auto V ke PC. Hanya dihadirkan untuk Xbox 360 dan PlayStation 3. Kemungkinan sekiranya fail aplikasi masa yang lama untuk Red Dead Redemption 2.



Ia sebelum ini telah mengambil Grand Theft Auto V selama lebih setahun untuk tiba di PC, selepas pada mulanya hanya datang ke Xbox 360 dan PlayStation 3. Jika fail aplikasi companion ini merujuk kepada port. kemungkinan ia mengambil masa sedikit untuk Red Dead Redemption 2 untuk membuat switch.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


Leave a Comment

Scroll to Top