Rumor: Persona 5 R akan hadir dalam Nintendo Switch tak lama lagi!




Mesti korang tahu kan PERSONA 5 ? Game ni adalah salah satu game JRPG yang popular pada zaman dulu. Ia adalah game eksklusif di PlayStation. So sekarang game ni akan keluar lagi untuk peminatnya.

Tapi kali ni, PERSONA 5 akan hadir ke Nintendo Switch yang dipertingkatkan dan dikenali sebagai PERSONA 5 R! Menurut PersonaCentral, Atlus telah mendaftarkan beberapa domain dan salah satunya adalah “PF5.jp”. Ia didaftarkan semula pada April 2017.

Berita angin ni sebenarnya mula di port yang mungkin akan ada di Nintendo Switch dengan Joker menjadi watak DLC di Super Smash Bros. Ultimate. Tapi ni tak semestinya akan sama semuanya. Pengumuman untuk game ni mungkin akan dibuat bersama “ “Persona 5 Animasi Dark Sun …” anime khas, yang akan disiarkan di Jepun pada 30 Disember. Adaptasi anime PERSONA 5 yang pertama berakhir lama sebeum game akhir.

So, kita tunggu je la 30 Disember nanti untuk dapatkan sebarang pengesahan yang rasmi. Harapnya ia bukan sekadar khabar angin. hihi

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.






Leave a Comment

Scroll to Top