Serious, Sidequest Untuk Cyberpunk 2077 Boleh Mengolah Main Story

Mesti korang tahu CD Projekt Red kan? Dan korang mesti pernah layan game The Witcher 3 kan? Korang jugak mesti tahu tentang Cyberpunk 2077. Buat masa ni, bagi abam lah kan, CD Projekt Red belum pernah lagi menghampakan peminat dan juga pemain game-game mereka. Ramai yang berpendapat yang Sidequest tidak beberapa penting. Tetapi, bagi abam, Sidequest di dalam The Witcher 3 membuatkan lagi game tu sangat lah kaya dengan penceritaan. Dengan Sidequest yang ada, kita lebih mengenali karekter yang ada di dalam game tersebut.

Terbaru, abam dapat tahu yang Sidequest Cyberpunk 2077 akan memberi impak kepada main story game tersebut. Ianya diperkatakan sendiri oleh Miles Tost, CD Projekt Red Level Designer. Dia juga berkata yang Sidequest di dalam Cyberpunk 2077 less-self Contained dan ianya juga boleh menjejaskan jalan cerita yang kritikal.

” Sidequest merupakan satu peluang yang terbaik buat kami untuk menceritakan tentang dunia Cyberpunk kami. Walaupun ianya bukan questline utama, ianya masih lagi berhubung dengan dunia Cyberpunk dan dihuraikan sedikit sebanyak. Sebagai contoh karekter. Jadi, semuanya bercabang dan Sidequest kami mampu menjejaskan main story dalam Cyberpunk 2077

Tak silap abam, info mengatakan yang game Cyberpunk 2077 akan dilancarkan pada tahun 2019, tetapi, tweet yang memberikan hint tersebut, telah pun dibuang. Jadi, buat masa ini, ikut abam, kita tunggu sama-sama ye.

Leave a Comment

Scroll to Top