Shooter action LEFT ALIVE bakal keluar pada bulan MAC 2019! 

Square Enix’s telah mengumumkan bahawa Left Alive bakal dilancarkan pada 5 Mac 2019. Ia adalah game yang bakal membuatkan pemain mempunyai harapan yang tinggi untuk menang. Di Steam, telah disediakan pra-pembelian termasuk Pack DLC.

Bila tengok trailer di atas, cerita ini mengisahkan peperangan yang berlaku pada abad ke-22. Dalam cerita ini menunjukkan penilaian yang ‘uninspired’: Kuasa politik beralih dari negara-negara bersatu ke blok ekonomi dan teknologi berkembang tetapi keupayaan manusia untuk menggunakannya secara tidak bertanggungjawab, ada perjuangan dan pemberontak cadre yang berani terpaksa bertahan terhadap kekuatan yang sangat power.

Kisah ini mempunyai 3 perspektif watak yang berbeza dan akan banyak dibentangkan di sepanjang jalan cerita, “masing-masing perlukan keberanian untuk membuat keputusan kerana terdesak”. Banyak lagi yang diceritakan dalam LEFT ALIVE ini.



Bulan Mac 2019 dapat dikira dalam masa 5 bulan lagi dari sekarang. Tapi, tidak terkejut la jika mereka drag masa lagi untuk keluarkan Left Live Story ni. Perkara ini biasa berlaku kerana mereka mempunyai sebab-sebab tertentu. Okay?

 

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.




Leave a Comment

Scroll to Top