Shopee 11.11 Jualan Besar-Besaran makin hampir!-Menawarkan Promosi Tambahan

Shopee telah melancarkan Shopee 11.11 Big Sale pada hari ini, iaitu festival membeli-belah online yang terbesar di Malaysia ini! Okay ni sis suka.

Sejak Hari Pembelian Super 9.9 mendapat sambutan yang tinggi, 11.11 Big Sale menjanjikan akan memberikan promosi yang lebih baik dan upsized yang akan mendatang dengan lebih daripada 100 jenama dan 15000 penjual. Mereka juga telah bekerjasama dengan lebih daripada 50 jenis jenama untuk mengetepikan SST dengan lebih 1000 produk, membantu pengguna untuk menyimpan lebih banyak brang sementara musim membeli-belah secara besar-besaran.

Syarikat itu juga telah membuat perkongsian dengan selebriti dan jenama yang ada di Malaysia yang ikonik untuk membawa pengguna akses terus  ke produk yang mereka inginkan.

Di samping itu juga, Shopee telah meningkatkan perkongsian dengan beberapa syarikat terkemuka dari pelbagai industri termasuk Digi, Pizza Hut, Pawagam MBO, Traveloka, FPX, Standard Chartered dan lebih banyak lagi 11.11.

Bermula dari 25 Oktober 2018, korang dah boleh menikmati tiga minggu kempen harian yang menjanjikan tawaran yang hebat-hebat untuk semua kategori prodk. Jenama terkemuka juga menawarkan harga special atau belanja percuma dengan minimum perbelanjaan RM1. Bukan itu sahaja, anda juga boleh membeli beratus-ratus item dari serendah RM1.10 semasa jualan murah ini!



*Oh ya, Racuntech juga join deal Big Sale 11.11 ini juga tau. Jangan lupa 11.11 ni ya. Takut korang lupa, terlepas semua. hihi

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.

Leave a Comment

Scroll to Top