Shopee menyambut Anniversary dengan 12.12 Birthday Sale!




Shopee akan meraikan ulang tahun dengan melancarkan Shopee 12.12 Birthday Sale, di mana mereka akan berusaha memberi ‘something special’ kepada pengguna setianya dengan membuat banyak promosi untuk hujung tahun ini.

Berharap dengan sale yang dibuat, penghantaran percuma dari RM12, 120% cashback setiap hari serta tawaran RM12 setiap hari dari Shopee Mall.

Selain itu, untuk Shopee 12.12 Birthday Sale juga, Shopee telah mendedahkan yang mereka telah jadikan BLACKPINK sebagai regional brand ambassador. Dengan kerjasama itu, YG Group akan melancarkan YG Official Shop di lima pasaran Shopee termasuklah Malaysia pada 26 November 2018. Kepada peminat Avid K-pop, korang boleh mengakses dan menikmati pelbagai barangan official YG di platform tersebut.

Oh ya, yang bestnya, sempena pembukaan di Shopee Malaysia, untuk korang yang membeli apa-apa barang dari YG Official Shop dari 26 November hingga 2 Disember, akan berpeluang memenangi album BLACKPINK dengan ditandatangani.

Promosi sempena Shopee 12.12 Birthday Sale akan berlangsung selama 3 minggu sehingga 12 Disember dan korang boleh menikmati 12 rounds Shocking Sale yang bermula pada 26 November dan 3 hari berturut-turut dari 10 hingga 12 Disember, serta berjuta-juta coins Shopee untuk dimenangi. Set the date okay gais!!

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.



Leave a Comment

Scroll to Top