Internet
Posted in

SKMM Umumkan Syarikat Telco Akan Membolehkan Pengguna Menukar Broadband Plan

Posted in

Beberapa hari yang lepas, Malaysia mempunyai isu perkembangan telekomunikasi, tapi hari ini SKMM telah membuat pengumuman yang pengguna boleh menukar kepada perkhidmatan jalur lebar lain.

Berdasarkan apa yang diumumkan, semua syarikat telco sudah bersedia untuk membolehkan para pelanggan sedia ada yang ingin menikmati perkhidmatan jalur lebar yang lebih baik pada harga yang lebih rendah untuk beralih kepada pakej baru.



Sebelum ini, SKMM memberitahu bahawa mereka sudah berbincang bersama telco untuk menyelesaikan isu yang berkaitan dengan Streamyx, yang mana pengguna masih berbayar pakej jalur lebar dengan harga yang tinggi untuk pakej mereka. Seterusnya, TM dan Maxis pula akan menaik taraf pekhidmatan ADSL kepada fibre optics secara berperingkat dan Celcom akan terus memperluaskan liputan mereka untuk pakej jalur lebar tetap pada tahun 2019.

*So, korang bolehlah tukar perkhidmatan broadband lain dan dapatkan harga yang lebih berpatutan. Untuk pengguna Streamyx/Unifi diharap bersabar okay sebab diaoranng tak sebut pulak. Tapi tu lah, kalau hanya harga berpatutan pun coverage ada takda je pun tak boleh juga kan.. aha!

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.

Join the conversation

Request a call

TOP

Search racuntech.com

Login

Create an account

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our privacy policy.

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

SHOPPING BAG (0)

Added to wishlist! VIEW WISHLIST