Subnautica PERCUMA dekat Epic Games Store!! Dapatkan sekarang!



Seperti yang kita tahu, Epic Games Store dah boleh saing Steam store kan? Sejak beberapa hari yang lepas, Steam ada buat beberapa game yang boleh di install secara PERCUMA. Tapi of course la Epic Games Store pun mesti ada juga!

Dan sis tahu orang Malaysia ni memang suka PERCUMA-PERCUMA kan? So, sekarang Epic Games Store ada buat game PERCUMA korang. Ni game PERCUMA dua minggu iaitu Subnautica.

Kalau korang nak tahu, game ini harganya $24.99 di Steam dan dekat Epic Games Store kini PERCUMA even ia bukanlah game indie yang korang akan beli. eh? Actually, game ini juga dimainkan dalam VR! Untuk Mac gamer juga, korang boleh dapatinya sebab ia juga support Mac OS X.

Recommended spec yang boleh support untuk main game ini adalah 4th Gen Intel Core CPU dan NVIDIA GeForce GTX 550 Ti, memang pretty light sangat lah. Tapi paling minimum yang korang kena ada, Intel HD 4600.

Apa lagi korang, dapatkan game Subnautica sekarang. Mesti lah ada antara korang dah plan nak beli kan? So, apa agi, kali ni tak payah beli. Pergi je ke laman web Epic Games Store.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.



Leave a Comment

Scroll to Top