Tarikh Steam Sales untuk Halloween, Autumn dan juga Winter Telah Di Bocorkan!

Mesti korang tertanya-tanya kan, bila la agaknya ada Steam Sale lagi. Haaa, jangan risau, macam biasa, mesti ada leakage punya kalau melibatkan Steam Sale dari Gaben kesayangan kita ni. Jadi, korang mesti nak tahu bila Steam Sale akan berlaku kan? Apa lagi, korang teruskan bacaan korang ye, abam nak bagitahu ni.

Abam tak nak cerita panjang, cuma nak bagitahu yang ada developer source share akan tarikh untuk ketiga-tiga sale untuk Steam. Iaitu Halloween, Autumn dan juga Winter! Bermula pada 29 Oktober sehingga 1 November adalah tarikh untuk Halloween Steam Sale. Mana kala, Autumn Steam Sale pula, akan dijalankan pada 21 November sehingga 27 November. Terakhir sekali, Winter Steam Sale akan dimulakan pada 20 December sehingga 3 Januari, 2019. Korang tak percaya? Tengok Tweet di bawah:

https://twitter.com/SkrSkrGVNG/status/1054722506307854336

Jadi, bersediakah korang??? Prepare your wallet gais! Dan jangan lupa, letakkan game korang yang nak main ke dalam wishlist, jadi, bila ada sale, korang akan dapat notification untuk game yang korang masukkan ke dalam wishlist korang. Kepada gamer semua, selamat membeli belah ye!!!!



Leave a Comment

Scroll to Top