PUBG Update #23 Membawa Senjata Baru Skorpion dan Perubahan kepada Penglihatan Zon Biru

PUBG akan memperkenalkan pistol automatik dan tinker dengan visual zon birunya. Perubahan ini akan datang dalam Update #23 bulan NovemberSkorpion adalah nama senjata baru seperti dibawah;

Dalam usaha menjadikannya untuk sukar dilihat, opacity zon biru telah diselaraskan. PUBG Corp mengatakan ia akan kurangkan masalah di mana perbezaan opacity zon biru terlalu kuat yang bergantung pada peta dan jenis cuaca. Sis share beberapa gambar sebelum dan selepas tembakan yang berbeza game maps;




Skorpion boleh didapati di semua maps termasuk zon latihan pertempuran. Ia mempunyai mod ‘single fire‘ dan ‘auto fire‘, menggunakan peluru 9mm ammo dan boleh memasukkan sehingga 20 peluru-40, dengan extended mag. Di bahagian depan Skorpion, ia menyokong penglihatan titik merah, penahan dan vertical foregnip, grip separuh, grip cahaya, dan penglihatan laser pada rel yang lebih rendah. 

Selain itu, PUBG PC 1.0 Update juga menambah fungsi panduan utama pada skrin yang memaparkan panduan utama dinamik yang berkaitan dengan apa yang berlaku. Patch notes juga kini dipaparkan di lobi dan sejumlah senjata, sistem dan prestasi bug juga telah ditetapkan. Nak tahu lagi feature dia, boleh baca di sini.

*So, jangan lupa kumpul freebies banyak-banyak.



P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


 

Leave a Comment

Scroll to Top