‘What Remains of Edith Finch’ PERCUMA di Epic Games Store pada minggu depan!!



Sis rasa kan, sekarang bagi game free tu dah jadi tradisi di setiap game store. Kali ni, Epic Store Games dedahkan game PERCUMA yang seterusnya iaitu What Remains of Edith Finch. Game ini boleh didapati secara PERCUMA di Epic Games Store pada 10 Januari sehingga 25 Januari 2019 dan diikuti dengan game lain yang PERCUMA iaitu Subnautica dan Super Meat Boy.

Edith Finch telah dilancarkan pada tahun 2017. Game ini adalah simulator yang dibina oleh developer Giant Sparrow dan game ni juga menceritakan tentang penceritaan yang dicipta dan mekanikal yang berlaku pada satu family yang nasibnya tak baik. Edith Finch asalnya hanya dikeluarkan di Steam dan PS4 pada April 2017 dan disusuli ke Xbox.

Okay korang, cepat la dapatkan game-game PERCUMA yang dikeluarkan di Epic Games Store, kalau tak dapatkannya rugi tau. Korang simpan dan boleh main untuk selamanya tanpa keluarkan money. Dapatkan sementara tawaran masih ON!

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.





Leave a Comment

Scroll to Top