SKMM Umumkan Syarikat Telco Akan Membolehkan Pengguna Menukar Broadband Plan

Beberapa hari yang lepas, Malaysia mempunyai isu perkembangan telekomunikasi, tapi hari ini SKMM telah membuat pengumuman yang pengguna boleh menukar kepada perkhidmatan jalur lebar lain.

Berdasarkan apa yang diumumkan, semua syarikat telco sudah bersedia untuk membolehkan para pelanggan sedia ada yang ingin menikmati perkhidmatan jalur lebar yang lebih baik pada harga yang lebih rendah untuk beralih kepada pakej baru.



Sebelum ini, SKMM memberitahu bahawa mereka sudah berbincang bersama telco untuk menyelesaikan isu yang berkaitan dengan Streamyx, yang mana pengguna masih berbayar pakej jalur lebar dengan harga yang tinggi untuk pakej mereka. Seterusnya, TM dan Maxis pula akan menaik taraf pekhidmatan ADSL kepada fibre optics secara berperingkat dan Celcom akan terus memperluaskan liputan mereka untuk pakej jalur lebar tetap pada tahun 2019.

*So, korang bolehlah tukar perkhidmatan broadband lain dan dapatkan harga yang lebih berpatutan. Untuk pengguna Streamyx/Unifi diharap bersabar okay sebab diaoranng tak sebut pulak. Tapi tu lah, kalau hanya harga berpatutan pun coverage ada takda je pun tak boleh juga kan.. aha!

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.






Laman Social Kami

Komen Terkini

  • author image
    joker 123 says:
    I do consider all of the ideas you have introduced on your post. They are very convincing and can d...
  • author image
    cat hat says:
    Hey there! Would you mind if I share your blog with my facebook group? There's a lot of people that...
  • author image
    Ara says:
    Hi there! Such a great short article, thanks!...
  • author image
    Kendrick says:
    Can you inform me what system are you utilizing on this internet site?...
  • author image
    chris handrian says:
    ini keluar alpikasi nya kapan apakah masih 2 tahun lagi...
%d bloggers like this: