Pemain Fallout 76 yang kena banned dah boleh main balik, tapi dengan syarat kena buat essay kepada Bethesda! Seriously??



Tak tahu lah kenapa Fallout 76 pun salah satu game yang ada masalah ni. Hmm, tak best la kalau ada masalah je, even ada mods yang boleh improve dalam game tapi kalau mods tu pun haram, memang kena banned la dengan Bethesda.

Bukan tu je, player yang cheat, dan perangai tak ikut rules game pun akan kena banned tau! Tu la, siapa yang kena banned ni dan nak balik akaun korang, Bethesda boleh bagi balik akaun tu tapi ada syarat. Tahu tak apa syaratnya?

Syarat yang dibuat oleh Bethesda untuk akaun player yang kena banned adalah buat essay! Korang yang kena banned akaun tu, mesti korang akan dapat email dari Bethesda yang mengatakan,“If you would like to appeal this account closure, we would be willing to accept an essay on ‘Why the use of third-party cheat software is detrimental to an online game community’ for our management team to review.” Ha, korang boleh tengok screenshot email dekat bawah ni;

So, siapa yang kena banned tu kena buat essay sebanyak 500 patah perkataan kepada Bethesda dengan kandungan soalan yang diberi seperti dalam email tersebut. Dan kenapa Bethesda perlu unban korang yang kena banned ni. Lepas dah buat essay tu, submit kepada email yang dibagi oleh Bethesda. Ha, bagus juga la Bethesda buat syarat macam ni. Harap korang suka la buat karangan ni dan ya, takda la berat sangat kan syarat dia. HAHA

*Kalau sis, takda masa la nak merayu dan buat essay macam ni.. baik main game lain haha

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.




Leave a Comment

Scroll to Top