Black Shark Helo dikeluarkan di pasaran antarabangsa pada 9 November ini.



Xiaomi mengatakan kepada orang ramai untuk siap sedia dengan keluaran produk terbaru mereka pada 9 November ini. Tapi orang ramai dapat jangkakanyang produk barunya itu adalah Black Shark Helo.

Sebelum ini, gaming phone yang telah dikeluarkan oleh Asus ROG Phone dan Razer Phone. Kini, Xiaomi juga mengikutinya. Mereka telah mendedahkan teaser yang tidak menjelaskan penuh mengenai produk yang mahu dikeluarkan, mereka hanya memberitahu ada sesuatu yang suprise pada 9 November ini.

Black Shark Helo hadir dengan ciri-ciri tertentu seperti, skrin 6.01 AMOLED dengan perlindungan NTSC 100% dan keupayaan HDR dan chipset Qualcomm Snapdragon 845. Ia menawarkan tiga variasi iaitu 6GB + 128GB, 8GB + 128GBdan 10GB + 256GB paling tinggi storage nya. 

Seterusnya, mempunyai dua heatpipes untuk menyejukkan Snapdraon 845, untuk memastikan performance yang lebih baik apabila menggunakannya. Dan bukan itu je, RGB Ligthing pun ada di bahagian sisi telefon dan di logo.

Kamera belakang 12MP + 20MP juga mempunyai beberapa AI chops dari Xiaomi, dengan itu menjanjikan kualiti yang lebih baik daripada model yang pertama.

Tambahan daripada itu, ciri Gaming Studio baru yang membolehkan pengguna untuk custom processor, display, sentuhan, rangkaian, dan lebih lagi untuk games yang pengguna mainkan. Konfigurasinya ini boleh dikongsi dengan pengguna Blackshark lain, Shark Codes.

Okay, sis akan update lagi kalau ada lagi ciri-ciri dan berita baru dari Xiaomi kemudian. Stay tuned!

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.




Leave a Comment

Scroll to Top